Jun 11, 2012

Kuatkah AKu...


Hakikat itu harus kuterima..ya..Aku telah lama bersedia, telah lama aku bersedia akan sebuah tanda tanya yang bermain di hatiku...Dalam kesendirian...aku bermonolog sendiri..'Ya Allah..apa sahaja ketentuan untukku..aku terima..takkan aku kecewa..

barangkali apa yang aku mahukan..itu bukanlah yang terbaik untukku...

Tapi kuatkah aku saat itu..
"ye..saya baik2 saja...saya terima semuanya..." meluah pada seorang sahabat...
benar itulah kalimah yang melontar laju dari bibirku...

Justeru itulah yang aku mahukan, aku mahu bebas dari  sangkar harapanku,...jadi mengapa harus  terasa sakit..jika itu yang berlaku...


tapi ya Allah...ternyata aku tidak kuat...ternyata akulah yang rapuh saat ini...

Kuatkan Aku ya Allah...Kuatkan Aku ya Allah..hanya Engkaulah sandaran hatiku...
tempat ku mengadu..

No comments: