Jun 7, 2012

Khabar Gembira untukku

Bismillahirrahmanirrahim...




SEmalam Allah menjadikan cuaca mendung...dan hari ni Dia bagi pelangi yang indah...dicampakkan satu perasaan bahagia...itu yang saya rasa saat ini...membuatkan bibir tak lekang dengan senyuman..untung saja orang tak nampak...kerana senyuman itu tersembunyi disebalik kain kecil...kalu tak mungkin entah apa2 yang mereka fikirkan.

Pagi tadi..saya datang pejabat jalan kaki...saja taknak tumpang kawan2 yang berkereta..dah lam tak jalan2 macamni..best tau jalan kaki ni,alah tak sampai 10 mint pun..ha..sambil2 jalan tu..boleh menikmati keindahan Alam.udaranya yang nyaman...Subahanallah...tenang betul..

mase sedang duk syok jalan tu, telefon kecilku berbunyi.... nanyian Tamer Hosni..,

Alhamdulillah...dapat panggilan tawaran kerja..Berita gembira untukku...lepas praktikal terus on..nampaknya lambat pulala balik kampung..kesian dekat mak...

>>>>>>>>>>>

Hari ni gembirakan hati..shopping dekat baby shop yang berdekatan pejabat ni..Alhamdulillah..tahun ni saya akan menimang 2 orang cahaya mata...Anak kepada 2 orang kakak saya K.long dan K.cik...Alhamdulillah nampaknya meriah lagi la keluarga Cik Lijah ni ya...,tak sagka betul dua2nya dijangka dalam bulan yang sama...



Tetapi saya tak tahu..samada baby tu Girl ataupun Boy..jadi masa pergi baby Shop tadi..agak pening juga nak pilih pakaian baby ni, tapi.. syok juga masuk kedai baby ni..geram pulak tengok baju cute2 semuanya..harga pun boleh tahan...takpela untuk bakal anak2 sedara Mak Uteh.


Saya tak tahu apa yang orang fikir masa saya masuk kedai tu...(hehe tiba2 jadi perasan pulak.).,macam single mother pun ada hehe dalam hati (hee cari baju untuk anak sedara^^)....ramai juga dalam kedai tadi..yang datang suami isteri..happy je mereka ni..ada yang duk gelak2 masa tengah pilih baju adala perkara yang mencuit hati barangkali...

Ah..saya pun sebnarnya geli hati juga tengok baju2 baby ni...hehe...macam2 ada...
dah  hampir satu jam duk tengok2 je, so, saya pun pilihla baju yang berkenan kat hati, untuk bakal anak buah saya nanti..


Mode:Bahagia..Alhamdulillah...^^

No comments: