Oct 23, 2012

Konvo


NO. MATRIK:1080908
NAMA GRADUAN:?
IJAZAH:IJAZAH SARJANA MUDA BAHASA ARAB DAN KOMUNIKASI DENGAN KEPUJIAN
PROGRAM:SARJANA MUDA BAHASA ARAB DAN KOMUNIKASI DENGAN KEPUJIAN
FAKULTI:FAKULTI PENGAJIAN BAHASA UTAMA
NAMA KONVOKESYEN:MAJLIS KONVOKESYEN KESEPULUH
TARIKH RAPTAI KONVOKESYEN:22/11/2012 (KHAMIS )
MASA RAPTAI KONVOKESYEN:9.00 PAGI
TARIKH KONVOKESYEN:24/11/2012 (SABTU )
SIDANG KONVOKESYEN:PETANG
MASA KONVOKESYEN:1.30 PETANG
TEMPAT KONVOKESYEN:STADIUM TERTUTUP NILA


Hari semakin hampir..tapi semangat nak konvo tak terasa...macam2 yang bermain di fikiran..macamna keadaan saya nanti...boleh pakai niqab atau tidak...


Rasa diri tidak layak untuk mendapat pengiktirafan tersebut...ilmu tak sampai setitik pun ..

Saya cuba membayangkan suasana majlis tersebut..dalam keadaan tidak berniqab..naik ke pentas di saksikan semua yang berada di dalam dewan..."ah...tak sanggup.." apa akan jadi pada hati saya nanti..mungkin penyakit akan mudah menyerang jiwa yang lemah ni...

BANGGA!!

uh..bahaya untuk jiwa....

Keperluan atau keinginan

"keperluan atau atau keinginan..?" cik ain mengajukan pertanyaan...

"erm..keinginan....keinginan...keluarga..." balas saya perlahan...suara dalam tekak jer...

ha..satu pertanyaan yang cukup padat...terima kasih cik Ain...saya temui jawapan disebalik persoalan simple tu..

Terima Kasih juga pada sahabat saya Cik Amni...kerana dah banyak bagi sokongan padu..menjadi sayap kiri saya...


Kan best kalau boleh macamni..tapi agak mustahil...


2 comments:

farra said...

kuatkan hati k.ilham :)

Kasturi said...

Syukran farah..tak lama dah nak konvo..selamat menyambut majlis Konvokesyen..hari bersejarah tu. ^^