Feb 18, 2015

Tiada perkataan lagi yang mampu ku luahkan ..bahawa aku amat2 rindu...sedih....menanggung rasa yang cukup berat...ya Allah sesugguhnya aku terlalu lemahmenanggung ujian ini...jarak yang memisahkan ...setiap hari..air mata menjadi lagu hati yang tak mampu ku hentikan...padanya tempat aku menumpang kasih seorang ibumenyayangiku dengan penuh ikhlas...meskipun tidak ku tahu..seluas mana kasih sayangnya padaku....


Ku pujuk hati...dengan menyebut namaMu...ku ubat hati dengan kalamMu...air mata mengalir deras,terasa sebak mencengkam jiwaku....mataku terasa berat menanggung air mata...lalu ku lepaskan...Ya Allah Kau uji lagi diriku dengan kesakitan,tanpa ditemani insan yang aku sayang.Andai ini noktah terakhir hidupku..aku terima dengan redha..semoga  pengakhiran ini...sebagai penutup kesedihanku selama ini...temukan aku bahagia hakiki di sana...dan aku akan menunggu dirinya di sana...

No comments: