Nov 30, 2014

Selaut kesyukuran...

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM....

Selaut kesyukuranMu ya Allah...kerana telah memberi hayat buatku untuk terus hidup..dan berjalan di atas muka bumiMu...

Meskipun kerap kali diri ini tercalit dosa2....namun, masih lagi Kau limpahkan rahmat..kasih sayangMu....rezeki dan permudahkan segala urusanku...
lantas pantaskah aku sebagai hamba tidak melahir rasa syukur....?

Ya Allah...tuntunla setiap jalan dan langkahku....agar aku tetap berjalan di atas landasan yang Engkau redha..kuatkan aku dengan keyakinan padaMu...

'Keyakinan padaMu ya Allah adalah air kedamaian yang takkan pernah putus'

Hari ini tanggal 30 November...pada tarikh ini...aku mula mengenal duniaku....Engkau hadirkan aku ke duniamu...Engkau menuntun setiap jalan2ku...walau tanpa ada insan2 sentiasa bersama...namun Engkau tetap ada bersama...mendengar setiap bisikan hati hamba yang lemah lagi dhaif...





No comments: