Sep 30, 2012

Selamat berjuang

Langkah menuju Akhirat

Semuanya seperti berlaku secara tiba2..itulah perancangan Allah..yang kadang2 menjadi 'suprise' yang mengujakan jiwa sesiapa saja..begitu juga aku...

Selamat berjuang...

Selamat berjuang Ukhti Atiqah..suasana semalam begitu membuat jiwaku sebak...aku melihat ukhti atiqah yang berpakaian serba putih...datang ke arahku sebaik aku tiba dirumahnya.."wah berseri2 ukhti Atiqah malam ni...semoga Allah permudahkan urusan ukhti di sana.." kataku sebaik kami berpelukan...

Tak sangka Ukhti Atiqah dapat ke Mesir..6 tahun..itu jangka masa yang cukup lama...jiwaku sedikit terusik...keingananku untuk menyambung pengajian di luar negara kembali membara..,negeri yaman mula mengusik2 jiwaku...Hadramaut...aku tak tahu kenapa aku menyukai Yaman...yang pastinya hatiku lebih terarah untuk ke sana...

Ukhti..doakan akak juga dapat mengikut jejak2 ukhti selepas ini...


No comments: